søndag 23. mai 2010

Jeg vant!!

Jammen gøy å vinne noe! Det liker jeg... Og når det følger med slike flotte ord som her, da blir jeg riktig rørt.

Det var i konkurransen Månedens Inspirator på ScrappeHuset jeg ble stemt frem som vinner. Oppgaven var å scrappe en Lo om noe som ikke bare var positivt i hverdagen. Og da var jo temaet enkelt for meg... Hverdagene våre har jo som tidligere nevt vært utfordrende de siste to årene.



Her er hva de skriver på ScrappeHuset:


Ja, da er vinneren av Månedens Inspirator stemt frem. Mange råflotte bidrag kom inn, med noen temaer som vi kjenner oss godt igjen i, og noen som heldigvis er mer sjeldne.

Vinneren denne gang var en av disse sjeldne tilfellene. En LO om noe som forhåpentligvis bare vil ramme en liten del av oss.

Vinneren denne gang ble Grethe. Hun begynte og scrappe da hennes mellomste barn fikk påvist kreft i 2008. VinnerLOen omhandler også dette tema, og familiens nye hverdag.

LOen har et lekkert utseendet, med behagelige farger og er flott pyntet. Bildet står i fokus og vekket følelser hos oss i designteamet. Nydelig sammensatt LO. En verdig vinner.

Tusen takk! Og nå går jeg og gleder meg til premie i posten! Og nye morsome Loer jeg kan lage med nye papirer!!

7 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye, det var vel fortjent! Lekker LO i flotte farger! Skjønner godt at dagene er tøffe.
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye Grethe!! Dette var en flott og dyp Lo. Lo'en i seg selv var veldig fin, men historien rører så mye dypere!

    SvarSlett
  3. Tillykke - det var fuldt ud fortjent. Rigtig flot LO - og det er modigt at scrappe om det.

    SvarSlett
  4. Tillykke - forstår godt du vandt. Det er også et super flot LO, i skønne farver. Er vildt med de 3 flotte, forskellige blomster.

    SvarSlett
  5. Hei Grethe! :) Kor kjekt at akkurat du vant denne konkurransen. Hørte at mamma traff deg i Molde her om dagen.. Gøy å finne deg i bloggverda og! Helsing Elisabeth - fadderbarnet til Solfrid PS: Sjekk ut min blogg, eg scrappar og.. eglagar.blogspot.com

    SvarSlett
  6. Gratulerer Grethe! Dette er en kjempefin LO og en sterk historie! Klem

    SvarSlett
  7. En veldig flott og veldig gripende layout, det bildet satte seg rett i hjertet mitt. Absolutt en verdig vinner!

    Klem fra meg

    SvarSlett