søndag 30. mai 2010

Blondeblomster og kort

Først av alt; virkelig nyyydelig dag i dag! Herlig tur med familien, og mange nye flotte bilder som kan scrappes en gang...

Ellers har jeg fortsatt litt på blomsterproduksjonen fra i går. Tusen takk til Porren for strålende tips om blonde bak blomsten, det måtte jo umiddelbart prøves, og slik ble denne blomsten til. Usikker på om blonden kanskje ble litt stor, men skal se nærmere på saken senere.


Og så har Idunn vært i bursdagsselskap i dag, så da slengte jeg sammen et kort til bursdagsbarnet. Koselig med noen sånne små prosjekter også iblant. Det blir ikke scrappet så mye i det fine været, men litt sitter jeg da ved scrappebordet...

Kortet er et restekort fra øverst til nederst! Jeg har rydda i restepapirene mine, og systemet har i det minste blitt litt bedre.

Ha en fin kveld!


2 kommentarer:

  1. Blomsten var superflott!!! Må prøve meg på noen slike en dag. Er gøy å produsere litt selv.
    Søtt kort, og en glimrende måte å få bruke litt restepapir på!
    Ha en flott uke!
    Klem

    SvarSlett
  2. en flott blomst og et friskt flott kort.
    ha en flott uke.

    SvarSlett