søndag 9. mai 2010

Her lyser det ren dødsangst!

Sist sommer var vi i Dyreparken. En tur i tømmerrenna resulterte i dette fantastiske bildet. Det måtte bare kjøpes, og nå også scrappes. Jeg er usikker på om jeg har blitt helt venn med denne LOen, men kan jo ikke bli like fornøyd med alt jeg lager. Bildet er iallefall strålende, dødsangsten lyser i ansiktene våre. (men vi overlevde! Tjoho!)


Jeg har brukt mye mist på denne, men det kommer ikke så godt frem på bildet. Ellers er det litt av alt her... blomster, bling, charms, bølgepapp...

Jeg og minstemann er forørig hjemme igjen fra vårt eksil hos besteforeldrene. Vi har kosa oss på besøk, men fint å komme hjem også.

Håper dere alle har en fin søndag!

6 kommentarer:

  1. syns LOen ble flott jeg. tøft med de bildene på rekke.
    har vært med den i kr.sand en gang jeg og, og sa ALDRI MER!!!!!!!!!!
    men for 3 år siden var jeg med i noe lignende i danmark, og da lurte jeg på hvorfor i all verden jeg gjorde det igjen.
    men nå blir det ikke flere ganger altså ;-)

    kjekt at dere er hjemme igjen, håper alt går bra med dere.
    klem pia

    SvarSlett
  2. Heia.
    Syns LO din var tøff.Overskriften litt skremmende jaaaa.Men det er en grusom følelse å sitte i en slik tømmerstokk utfor der ja.Men men.

    Godt at dere har fått flytte hjem igjenn.Håper dere alle holder dere friske.Men i slik vær vi har no,er det lett å bli syk.
    Takk for komentar i bloggen min.jobber videre med strømpene ja.Litt av en jobb syns jeg .-)

    SvarSlett
  3. Denne var jo kjempeflott.
    Men aldri om noen får meg oppi en sånn.
    Håper det går bra med dere. Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  4. Synes du kan være fornøyd med den jeg Grethe! Herlige farger! Gleder meg til torsdag!!!

    SvarSlett
  5. Synes denne var kul jeg! Et skikkelig blinkskudd var det også, he he.
    Sees torsdag!
    God søndagskveld!

    SvarSlett
  6. Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar på bloggen min. Måtte bli følger her, så jeg får med meg alt du lager :)

    Denne LOen var kjempe kul!Det store bildet var jo kjempe tøft. Likte veldig godt de tre små bildene og :)

    SvarSlett