torsdag 8. september 2011

Vi tar'n - august

Jeg har slengt meg med på Vi tar'n inne hos ScrappeHuset denne måneden også. En veldig artig oppgave synes jeg.

Denne gangen har jeg latt meg inspirere av stemingen, fargene og bruken av svart/hvitt-bilde. Og så hadde jeg så sansen for det revne papiret med skrift på.

Så slik ble min LO. Bilder av minstemann. Papirene her er fra MyMindsEye. Digger fargene og kvaliteten på de papirene. Jeg har også brukt noen rester jeg hadde slengende.

Her har jeg brukt noen tag's for journaligen, men skrevet den på papirstrimler som jeg har festet med limputer.

Her har jeg brukt litt bloomers, selvlaget blomster, knapper og hyssing.

Og så det herlige produktet DottieAnn!! Så anvendelig!

Så det var dagens innlegg. Og nå har jeg et veldig gøy prosjekt på pulten min... Håper det blir ferdig i kveld, så rekker jeg kanskje å legge det inn i morgen?

Ha en strålende scrappekveld!


9 kommentarer:

  1. Åhh, denne var lekker Grethe :) Så herlige bilder, og fantastiske detaljer i glade farger :)
    Nok en bli-glad-LO fra deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert!!
    Så nydelig bilde!! Smelt!
    Du har tatt'n veldig bra synes jeg! Og så gøy at du liker posten/utfordringen vår!
    Hærlige detaljer!
    Takk for at du ble med og tok'n sammen med oss!

    SvarSlett
  3. ÅÅÅhh denne var bare nydelig! Herlige bilder!! Ha en flott kveld :-)

    SvarSlett
  4. Så utrolig kul denne var!! Likte så godt alle detaljene dine - så kult med tagsene sånn - og tekststriper oppå!! STILIG!!!:)Digger knappen og hyssingen der!! Takk for inspirasjonen:)

    God helg til deg:)

    SvarSlett
  5. Digger LO`en du har laget:) Flotte farger til bildene. Og bildene var utrolig flotte av minstemann:))) De røde detaljene var prikken over i`en:) Klem fra Bente

    SvarSlett
  6. så detaljert denne var - og de øynene er jo til å drukne i - nydelig LO og fin unge da :)

    SvarSlett
  7. Så HERLIG `lo`Grethe <3 nydelig liten kar og de blomstene var rålekre sammen med de fargerike detaljene <3 <3 <3 Takk for titten :) Ha en strålende herlig torsdagskveld :)

    SvarSlett
  8. Så nydelig , digger bildene å den lekkre teksten ved siden av , nydelig gjennomført lo

    SvarSlett
  9. For en nyyyydelig LO, farger, oppsett,og alle detaljene! Her var det mye fin inspirasjon.

    SvarSlett