tirsdag 6. september 2011

Sverting og riving

Jeg er i siget igjen. Har scrappet masse de siste dagene, og det liker jeg. Liker godt å se ting bli til på scrappebordet, både kort og LOer.

I dag har jeg en LO. Jeg har laget denne til Scrapperiket sin utfordring om sverting og revne kanter. Så her har jeg svertet og revet.


Papirene er fra Magnolia, herlige. Falt så for de da jeg kom over de på Bikuben i sommer. Ellers har jeg sydd, malt og heklet.


Halvperlene er fra Prima. Rosen er fra WildOrchidCrafts. Og billettene er kjøpt hos Familieminner. En liten nøkkel fra Panduro, Melissa Frances nøkkelhull...



Bildet av minstemann er noen år gammelt. Det ble tatt på Ferie Med Mening for Støtteforeningen for kreftsyke barn. Liker så godt den lille kroppen i den røde badebaljen... (Sikkert egentlig en klesbalje, men fungerte bra for ham når bassenget var litt for kaldt.)

Scrappings!!

6 kommentarer:

  1. Herlig LO. Stilig med de revne kantene
    og hvite ringene :-D

    SvarSlett
  2. Denne ble fin!!! Herlig! :) Du er jammen flink å hekle! ;) Ha en fortsatt strålende uke!!

    SvarSlett
  3. Liiiiker scrappingsen din!! Herlige detaljer! Ha en flott kveld :-)

    SvarSlett
  4. Syns du sa du var treig med denne scrappinge din jeg. Syns du bare velter ut den ene lkere loen etter den andre.
    Takk for at du deler de med oss alle andre.

    SvarSlett
  5. Så koselig en LO, herlig bilde :) Lekker bruk av revne kanter og sverting! Og ikke minst lekre detaljer i Grethe-stil ;)

    Ha en fin dag :) klem

    SvarSlett
  6. Wow,wow, denne var fantastisk flott med såååå mange flotte detaljer, nyyyydelig :))
    Tusen takk for at du deltar, hilsen Unni på Scarpperiket :))

    SvarSlett