torsdag 29. september 2011

ikke snakk te me

Noen ganger blir LOer til, nesten uten at jeg skjønner hvordan. Denne jeg nå legger ut var en slik. Jeg fikk låne mur-sjablongen til Randi på lørdag kveld på treffet. Søndag formiddag laget jeg denne, pang-pang-pang.

Bildet er av mellomste, i en herlig furtent øyeblikk. Mannen har trikset litt med bildet, synes det ble skikkelig kult!

Papirene er BoBunny, stjernene stanset ut med cuttlebug. Det lille monsteret er 3ndy, og i tillegg har jeg brukt knapper og lånt alfabet av Therese.


Snart høstferie...



5 kommentarer:

  1. Kjempeflott Lo, flott med den muren i bakgrunnen og flott pyntet :)
    klem :)

    SvarSlett
  2. Heisann Grethe! Ja denne ble stilig! Herlig med noen bilder av sånne øyeblikk også og veldig stilig med sjablongen du har brukt! Klem

    SvarSlett
  3. Nå har jeg sittet her og kost meg i lang tid og kikket helt til starten av bloggen din. Masse inspirasjon og hente og flott bruk av fager - jeg digger det!

    Kommer gjerne tilbake, så har lagt meg til som følger og lager også en lik i bloggen min til deg, slik at jeg kan følge med når det kommer noe nytt ;)

    Ønsker deg god helg og gleder meg til neste innlegg!

    SvarSlett
  4. Nok en fulltreffer! Du er virkelig god på uttrykk for å understreke tema i bildene.

    SvarSlett
  5. Denne var råkul! Digger den murstein sjablongen. Hvor er den fra? Artig med sånne LO'r som bare kommer "av seg selv".

    SvarSlett