mandag 26. september 2011

Treff i Molde!!

Jepp. Da var dessverre helgen over, vi har hatt det så gøy på treff! Tusen takk til gjengen som ordnet og styret for oss!! Dette var morsomt!

Og jammen fikk jeg laga en hel masse! 6 LOer, 1 julekort og 2 tags.

Denne LOen ble laget til en skissekonkurranse. Og her fikk jeg brukt mitt nyinnkjøpte murstempel fra Stampers Heaven.



Bildet er av minstemann, tatt med mobilkamera... Artig med kamera med effekter på!





Nå venter en ganske travel uke på jobb, så nå gjelder det bare å leve litt ekstra på gode opplevelser og mye herlig humor fra helgen!


3 kommentarer:

  1. Herlig og fargerik Lo Grethe. Og tusen takk for en herlig helg. Søndagen kom så altfor fort. Vi gleder oss veldig til neste gang ( og mye til nærmeste helg da vi skal på treff i Tønsberg :-) ) Klem Beate

    SvarSlett
  2. För det var en flott LO!! Superhärliga färger och mysigt med alla stjärnor! Det är så mysigt med träffar tycker jag!! Sticker nästa helg... Tror dock inte jag klarar av att skapa lika mycket som du... Helt otroligt!

    Kram
    Linda

    SvarSlett
  3. Digger denne LOen! Tøft med mursteinensbakgrunnen og stjernene. Liker også godt håndsømmen. Ble litt nostalgisk også når jeg så denne, for en sånn tråbil hadde jeg selv som liten.

    SvarSlett