lørdag 21. august 2010

Uten stempeltrykk

Scrappekammeret har en utfordring der man skal lage et kort uten bruk av stempeltrykk. Jeg laget dette kortet. 


Her har jeg brukt papirer av Tim Holtz. De er virkelig flotte, og var veldig morsome å jobbe med. I dag kjøpte jeg faktisk enda en av papirblokkene hans... På dette kortet har jeg svertet alle kantene med Weathered Wood. Og alle panelene er sydd med symaskin.

Pynten er enkel, stjerner utstanset med en QKdies. Og en film-strips av Tim Holtz. Og en tag med en knapp... Men så er jo ofte det enkle det beste??

Ha en fin scrappekveld!

4 kommentarer:

  1. dette var kjempestilig. tøft å gi til en mann dette. jeg lagret det for om mulig å lifte engang, håper det er greit. ha en flott lørdagskveld. klem pia

    SvarSlett
  2. Dette var et stilig kort med flotte detaljer.

    SvarSlett
  3. Skikkelig stilig!!!
    Så flott du har pyntet med den filmstripen, den ble prikke over i'en syntes jeg :-)
    Herlige papirer også.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Likte veldig godt måten du hadde brukt filmstripsen på. Råstilig !!
    Takk forat du sendte inn og ville delta på Skryteonsdagen hos Anonyme Scrappere

    SvarSlett