torsdag 19. august 2010

Sommerkos og sommerLO

En LO om Arnstein og søskenbarnet på rotur på Raudøya. Når vi er der sammen så er det slik vi ser disse to guttene, med mindre de har blitt tvunget iland for å spise...


Har satset på sommerfriske farger på denne... Skyene er Cosmo Cricket. Papiret kommer jeg ikke på i farta... Det er vel noen rester og slikt...


Men de søte små humlene er iallefall klippet ut av et Primapapir! Og så har symaskina mi fått prøve seg.

I dag er det første skoledag her i byen. Og etter litt surr og kaos er nå alle ute av huset. Jeg skal prøve å samle sammen trådene her hjemme, og så blir det spennende å få alle hjem og høre hvordan de har hatt det!

Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Kjempeflott LO. flotte farger og de humlene var da så søte :)Flott med sømmen :)
    Ha en fin dag, klem :)

    SvarSlett
  2. en kjempefin LO lagd på et for meg vanskelig ark. jeg har dette arket og har enda ikke klart å brukt det enda jeg elsker mme.
    flott pyntet og tøft med de humlene. de to har det sikkert kjekt sammen ja.
    ha en flott torsdag. klem pia

    SvarSlett
  3. Åååå, sjølivet er herlig om sommeren!! Så deilig å barna kose seg ute i båt. Flott sommer LO! Liker godt arkene du har satt sammen her, og biene var supersøte! :) Klem

    SvarSlett
  4. Hvor er det bare helt igennem sødt :o) Elsker de små bier og skyen :o)

    SvarSlett
  5. Kjempefin LO, Grethe!
    Den ser så frisk og sommerlig ut!! Gutta på bilde må jo ha det som "plommen i egget" der ute. Ikke noe rart det er stas for Arnstein!!!

    SvarSlett
  6. Lekker LO Grethe!
    Deilige farger og jeg digger de skjønne humlene/biene;)
    Har du forresten mld deg på treffet? (Ikke husket å spørre Beate om det enda...)
    Håper iallefall det paser for deg, vært koselig å treffes igjen.
    Klem

    SvarSlett