fredag 6. august 2010

En smak av sommer

Jeg har laget en sommerLO. Jeg startet med utgangspunkt i skissen fra skissedilla, men det tok visst litt av et sted på veien...


Bildet er av Idunn og søskenbarnet sist sommer. Vi hadde noen nydelige dager på Raudøya, med bading og kos på stranda. Her har de flytta seg til brygga, og både krabber, kråkeboller og sjøstjerner ble fisket opp.


Papirene er fra webster pages og en  liten bit fra BG og en annen liten bit fra WeRMemoryKeepers.

Blomstene er stort sett fra Prima, med unntak av en som er fra Kort & Godt. Blonden som sitter i tagen hang en gang fast på et skjørt, og jeg tror kanskje jeg var mer ute etter den blonden enn skjørtet... Og så har jeg brukt noen fjær! Får litt sånn sommer-og-hyttefølelse av dem!


I dag er det et nydelig vær her! I dag startet vi dagen i shorts! Slike dager har det ikke vært mange av i sommer. Nå er datteren min på vei til butikken for å kjøpe is til oss, så nå skal vi kose oss i sola! Ha en fin dag!!

5 kommentarer:

  1. Det var en skikkelig fin og sommerlig LO, Grethe! Dessverre varte ikke heller ikke dagens sommervær en hel dag:-(

    SvarSlett
  2. knallfin LO med flotte detaljer. Herlig sommerbilde :)

    Ha en fin helg, klem :)

    SvarSlett
  3. Hvor er det bare super lækkert - og nogle skønne, skønne farver :o) Hele LOet oser da bare af hygge og sommer :o)

    SvarSlett
  4. en skikkelig koselig LO i herlige rolige farger.
    ha en flott kveld. klem pia

    SvarSlett
  5. Kule farger, og lekkert blomsterpyntet!!
    Takk for at du deltar!

    SvarSlett