tirsdag 17. august 2010

Et blomsterpikekort

I går hadde vi sommerens nydeligste sommerdag her i byen! Virkelig deilig!! Jeg klør meg i hodet og lurer på hvorfor ikke hele sommeren kunne være slik... Men gårsdagen ble iallefall utnyttet! Både fjelltur med innlagt tådypping i et fjellvann og badetur på stranda ble det plass til. Vi rakk ikke grilling, men pizza fra Dolly passet strålende inn! (Lite organisering på forhånd og ingen oppvask!)

Og i anledning den nyyydelige sommerdagen legger jeg ut et blomsterpikekort! Er hun ikke bare skjønn denne lille jenta? Kommer fra et Ladybugpapir.


Ellers er dette kortet stort sett bygget av rester... Spør om du lurer på noe!


Denne dagen vi har fått i dag er ikke like nydelig som gårsdagen... Men siden jeg gikk istykker joggeskoa mine i går, så passer det å bruke denne dagen på å kjøpe noen nye!


Ha en strålende dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar