tirsdag 5. mars 2013

Mist med Papirdokkene...

Jeg har leika litt med mist. Det blir da alltid en del søl, men gøy var det. Jeg merker at det er stadig skjeldnere at jeg faktisk sprayer med mistene mine. Her har jeg mer kastet sølet utover.

Ellers har jeg brukt papir og stæsj fra mitt herlige StudioCalicokit. 


Bildet er tatt på en bro i Paris, der mange har hektet på hengelåser - sikkert kastet nøkkelen i Seinen, og sitter igjen og håper på Evig Kjærlighet. Derfor tittelen.

Så slik ble mitt svar på marsutfordringen til Papirdokkene.

Ha en super kveld!

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott lo! Flott oppsett og bruk av mønsterpapir, herlig splatting og mange flotte detaljer!
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  2. liker søling bedre enn misting jeg og :o)
    skikkelig flott og glad LO igjen fra deg :o)
    klem pia

    SvarSlett
  3. Kul LO som vanlig fra deg :) Herlige farger!

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett