søndag 3. mars 2013

En veldig fin frihelg...

En veldig fin frihelg ligger fryktelig snart bak meg... Årsmøtehelg i Barnekreftforeningen er mye koseligere en det kanskje høres ut til. Flott å treffe alle de fantastiske folka! De har et utrolig humør og pågangsmot!! Vi har virkelig kosa oss sammen.

Og så ble helgen avsluttet med en familiemiddag hos min bror.

Og der ble det tid til å overrekke morsdagskort!! Litt sent kanskje, men bedre sent enn aldri. Og det MÅTTE  jo bare bli morsdagskort med dette papiret, det står jo tross alt "mamma" over hele papiret...


Stempelet er et nydelig et fra Staz, og papirene er Papirdesign. Blomstene er fra Prima, Kort & Godt, Storyteller og WOC.

Og DA legger jeg meg. Ganske sikkert.... Tror jeg....


3 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Kult med mammaarket og nydelig med stempelet og blomsterklyngene!
    Ha en flott dag :o)

    SvarSlett
  2. Nydelig morsdagskort, og det mamma-arket var jo perfekt :)

    SvarSlett
  3. Hei å takk for at du tok turen innom bloggen min kjempe koslig alså =)
    For et rålekkert kort du har laget så fint , elsker fargene harmonisk å nydelig

    SvarSlett