mandag 18. mars 2013

Jeg har vært på treff!!!

Og gjett om vi har kosa oss! Satt på bord med herlige damer, som skravlet, lo, scrappet, shoppet, inspirerte osvosvosv... En herlig helg! Tusen takk til Randi som fikk meg med i siste liten!!

Jeg fikk faktisk laget en hel masse! Fem LOer, to kort og et lite fuglebur!

Slenger ut to av LOene i dag.


Denne ble laget til en oppgave der vi skulle lage egen bakgrunn. Jeg har mistet, splættet, malt og stemplet. Digger pilstemplene jeg fikk låne fra Linda. Tusen takk!


Og denne er laget til monokromatiskoppgaven. Mye Primapynt her...



7 kommentarer:

  1. Super lækre LOs begge to.
    Og meget forskellige. Kan rigtig godt lide det nederste - det er super sødt :)
    Rigtig god tirsdag til dig.
    -Marianne

    SvarSlett
  2. Takk for sist :) ja, vi koste oss skikkelig! Lekre LO-er :)

    SvarSlett
  3. tøff bakgrunn du har "griset" til :o)
    og den monokromatiske var bare NYYYYYDELIG <3
    søt detalj med pynt i klesklypen.
    klem pia

    SvarSlett
  4. Knalltøff bakgrunn du har laget og lo nr. to var bare nydelig!
    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  5. Hei hei.
    Det er så moro med treff!!:):) Alltid sosialt og kreativt.
    Digger disse to her. Dem første er så kul - og den andre er så vakker.
    Utrolig fine.

    Håper du koser deg med scrappingen din om dagen:)

    SvarSlett
  6. Superfine begge to!!! Herlige stempel, artig splætting og nydelige blomster!! Kan tenke meg du koste deg på treff!!! :-)

    SvarSlett
  7. Kjempe gøy på treff!
    Flotte loer ble det og! Digger spesielt den øverste av de.. Masse tøffe ting på den:)
    Ha en fin, fin dag:)

    SvarSlett