onsdag 10. november 2010

Scrappestafetten er i gang igjen!

Og jeg har meldt meg på denne runden også. Jeg sitter nå med oppgave fire... Den blir foreløpig ikke helt som jeg hadde sett det for meg, så jeg er spent på hvordan den ender opp.

Men avstemmingen på første runde er over! Og den vant laget mitt! Med min LO!! Tjoho! Så gøy!

Her er LOen min. Oppgaven min var å scrappe barnet mitt, og jeg scrappet nyfødtEinar. 


Papirene er fra WebsterPages. Blomstene er litt Prima, litt Magnolia og noen som kommer fra Ebay. Stempelet er ett av mine siste kjøp, dåpsstempel fra Papirdesign.

Jeg får skynde meg tilbake til oppgave fire... bør bli ferdig i kveld nemlig.

4 kommentarer:

  1. den er knallflott og fikk min stemme :o)
    klem pia

    SvarSlett
  2. ahhh, det er jammen ikke rart jeg ønsker meg flere barn, har du sett noe SÅ nydelig=) smelt

    SvarSlett
  3. Nydelig... Papirene, pynten, babyen..alt var nydelig.. Ha en flott kveld :-)

    SvarSlett