søndag 21. november 2010

Hurra for meg!

I dag har jeg bursdag! Hurra! Og dette har vi feira hele helgen, med venner i går og familie i dag... Nå er festen over, og freden er i ferd med å senke seg i huset. Det har vært en strålende helg, jeg har virkelig kosa meg. Ikke ofte jeg tar meg bryet med å feire meg selv, men dette frister til gjentakelse... Så kanskje...

Men jeg fortsetter feiringen litt her inne med å avsløre at jeg nå har blitt med i designteamet til Scrappekammeret! Så gøy å bli valgt ut! Hurra igjen! Gleder meg kjempemasse til å være med i den gjengen, og håper mange vil hive seg med på utfordringene vi kommer med fremover.

Mitt første DTbidrag kommer her. Det handler om ventetid, og dette inspirerte meg til å lage denne LOen.


Det er jo ikke tvil om at de aller lengste minuttene er de aller siste før noe skal skje...

Her har jeg brukt julepapir fra 3ndypapir, notepapiret er et stort gavepapir jeg kjøpte i Roma. Blomster og embalasje fra Prima, og det søte julestempelet er fra Storyteller. Og så har jeg malt med gesso og embosset for å få frem en litt vinterlig stemning.

Premien denne gangen er GlueDots, noe alle scrappere trenger, så sleng dere med!!


Ha en strålende kveld!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med dagen Grethe! Høres ut som du har hatt en flott feiring, akkurat sånn en bursdag skal være!
    Velkommen med i gjengen på Scrappekammeret og! Gleder meg til å se hva du kommer til å lage fremover. Kjempeflott denne LO'en her :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen, og gratulerer så mye som dt-medlem. Kjempestas!!! Dette er jo grunn til å fortsette feiringen frem til neste helg, hi hi.
    En herlig LO, og en spent gjeng her ser jeg;)
    Ha en kos kveld,
    klem klem

    SvarSlett
  3. Johoo gratulerer til deg!! Det er jo viktig å feire seg selv..! Og gratulerer som DT medlem, virkelig fortjent, for du lager myyye fint og er ei knakende kjekk dame ;-) Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  4. GRATULERER MED DAGEN!! Og velkommen til Scrappekammeret!

    Klem
    Ingrid

    SvarSlett
  5. gratulerer med overstått dag, og gratulerer med DTplass. de får en flott medarbeider i deg.
    ha en flott dag. klem pia

    SvarSlett