tirsdag 23. november 2010

Flere stafettLOer.

Stafetten nærmer seg slutten. Har fått scrappet en hel masse. Sitter med noen oppgaver nå, og en av dem er jammen vanskelig! Håper jeg kommer i mål med alle.

Disse er avstemmingene ferdige på. Ikke like fornøyd med alle, men slik blir det vel både når man scrapper til konkurranser og ellers også.



Jeg sitter egentlig og skriver på denne eksamensoppgaven som skal leveres til helga. Har tatt et lite kurs, og må levere seks sider med lure tanker... Går ikke like kjapt som den gangen da jeg var student, men skal vel komme i mål. Greit med noen pauser med scrapping innimellom da...

Ha en strålende dag!

6 kommentarer:

  1. De var knall lekre begge to!!!!!
    Lykke til videre i stafetten!
    klem
    Ingrid

    SvarSlett
  2. 2 flotte LOer det her grethe, men en selv er ikke like fornøyd med alt nei, sånn er det for meg og.
    ønsker deg lykke til med eksamen, har tatt et lite e-kurs og kjenner at ting ikke er så lett nå som før ja.
    ha en flott dag. klem pia

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte LOer du har lagd her.
    klem :)

    SvarSlett
  4. Flotte begge to synes jeg Grethe!
    Lykke til med både stafett og oppgaven.
    Klem klem

    SvarSlett
  5. Held og lykke med opgaven!
    Jeg elsker simeplthen at komme herind - du laver de mest inspirerende ting!! Det øverste Lo MÅ jeg simpelthen lifte ved lejlighed!!

    SvarSlett
  6. hei hei. så fin blogg du har og du lager utrolig mye fint! liker stilin din kjempe godt, og får riktig lyst til å scrappe bilder igjen etter å ha tittet her :D (må bare finne tid lol)
    deg vil jeg gjerne følge! :D
    klemmmmmmmm

    SvarSlett