lørdag 5. juni 2010

UT!!

Vi har en liten tass som bare vil være ute. Hele dagen lang! Og det er da bare deilig. Iallefall når været er slik vi har hatt det i dag.

En liten utfordring i at han finner veien litt for spennende, så her gjelder det å være litt på vakt. Her koser han seg iallefall veldig på sykkel! Greit å være nr tre, da finnes det myyye å leke med. 

LOen er laget til DivaMai. Mye papirer fra 3ndy på denne. Husker ikke i farta navnet på de andre. Men skulle noen lure så skal jeg nok klare å spa dem frem... Bare å spørre.

Håper alle får en strålende søndag!

2 kommentarer:

  1. dette oppsettet likte jeg. kanskje jeg lifter denne om jeg kan?
    herlig med sånne utegutter, sånn er min minste og.
    ha en flott søndag.

    SvarSlett
  2. Lekker LO Grethe! Digger den oransje teksten, herlig kontrast!
    Flott header du har også, denne var superfin! Ha en deilig søndag videre.
    Klem

    SvarSlett