søndag 20. juni 2010

fra sorg til glede

Ny LO fra meg. Jeg har prøvd meg til skissen hos skisseboden. Veldig gøy med utfordringer!! 

Bildet er av Einar i hagen i fjor vår. Han ser ikke helt fornøyd ut akkurat her, noe som egentlig er ganske uvanlig for han. Og da kom jeg til å tenke på den utrolig korte avstanden mellom sorg og glede som barn ofte har. Derfor tittelen.

Papirene på denne er WebsterPages og Cosmo Cricket. I tillegg til noen rester fra litt forskjellig. Blomstene er fra Prima og Panduro. Perlene fra Prima. Monsteret er klippet ut av et 3ndy papir. Nå er det snart ikke flere monster igjen å klippe ut, og jeg er på jakt etter noen som fortsatt har dette papiret inne.


Håper alle får en strålende dag! 

10 kommentarer:

  1. kjempefin denne. tøft med de krølla ark-stripene.herlige farger.
    takk for at du deltar hos skisseboden.
    ha en flott søndag.

    SvarSlett
  2. Så flott LO. Flotte ark du har brukt.

    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  3. Så fint dette var. Herlig morsom komposisjon.

    SvarSlett
  4. Kjempe herlig :)
    Nydelig papirvalg og teksten er så flott.
    Takk for at du deltar hos Skisseboden.
    -klem-

    SvarSlett
  5. Kjempefin LO! Flott pyntet, farger og bilde :)

    SvarSlett
  6. Flott løsning på utfordringen Grethe. Likte godt hvordan du hadde rullet opp kanten på de remsene. Ha en flott søndagskveld :-)

    SvarSlett
  7. Utrolig lekker LO! Flott løsning av skissen vår! Spreke farger, og et kjempe søtt bilde:)

    Takk for at du deltar!

    Klem Cathrine, Skisseboden.

    SvarSlett
  8. denne var bare skjønn, likte teksten og kjente meg igjen i den.
    Takk for at du deltar hos skisseboden,klem

    SvarSlett
  9. Denne var så ren og nydelig! Likte så godt den sorte teksten og hvordan du hadde plassert den...annerledes og kreativt!

    Ha en flott helg

    SvarSlett
  10. Herlig LO du har laget! Nyyydelige mønsterark og herlig bilde du har brukt!

    SvarSlett