mandag 14. juni 2010

Bursdagskort

Da er bursdagsfeiringen til Arnstein vel overstått. Bursdagsbarnet var svært fornøyd, og det er jo absolutt det viktigste! Tusen takk for alle gratulasjoner!

I dag skulle vi egentlig vært på kontroll hos legen i Ålesund, men på grunn av dette uhellet måtte ferja vi var ombord i snu midt på fjorden... Kontroll utsatt. Håper de som var ombord i ferja som krasjet ikke kom til skade på noen måte. Vi er bare glade for at vi ikke satset på en ekstra tidlig start i dag, da hadde vi nemlig vært ombord i den selv.


Midt innimellom all bursdagsfeiringen i helgen fikk jeg også laget et lite kort. Papirer fra Prima. Virkelig et lekkert papir fra Prima. Tror faktisk dette er første gang jeg synes papiret var så fint at jeg bare måtte kjøpe to av samme sort med en gang. Blomsten er fra Papirloftet, og sommerfuglene er Karen Marie Klip. Stempeltrykket (som jeg akkurat nå ikke husker hva heter) har jeg fargelagt med DistressInk.

Nå skal jeg sette meg ned og lage enda noen kort... Koselig syssel en stille mandagsmorgen det.

Ha en fin uke!

4 kommentarer:

  1. Ja, godt dere ikke var så tidlig på'n.
    Ubehagelig å oppleve sånt, selv om det går godt.
    Jeg likte det kortet ditt.
    Kjempelekkert mønsterpapir og de sommerfuglene er skjønne.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, lekkert mønsterark og kjempefint stempel :)

    SvarSlett
  3. Så stilig kort, og jeg må jo bare si meg enig, dette papiret var råålekkert!
    Enda godt dere ikke starta tidligere for dette var jo en skikkelig smell ser det ut til.
    Ha en flott dag og kos deg videre med kortlaging!
    Klem

    SvarSlett
  4. superlekkert kort. Primaarkene er så lekre! :D

    SvarSlett