tirsdag 11. mai 2010

Sukkerlykke. (evt. mulig sukkersjokk??)

Da vi var i Dyreparken sist sommer måtte vi jo bare kjøpe sukkerspinn! Herlig rosa kliss. Det er da godt en stund iallefall... hehe


Denne gangen har jeg forsøkt meg på en rund, rosa og klissete LO. Det tok sin tid å montere den blondekanten rundt, men jeg ble da fornøyd til slutt. Ellers har jeg brukt chipboard på denne, kledt med mønsterpapir. Papirene på denne kommer fra My Little Shoebox og My Minds Eye. Det ene er visst et julepapir, men jeg synes det passet så godt med de rosa prikkene. De er klipt ut av papiret, malt med Rock Candy slik at de ser sukkeraktige ut.

Og nå lurer jeg på om jeg skal si meg ferdig med denne Dyreparkturen. I går bestilte jeg endelig masse nye bilder, gleder meg til de kommer!!

7 kommentarer:

  1. Er ikke disse fargene herlige sammen vel? Så søte og glade:)
    En deilig LO. Lekker blondekant også, skjønner du satt en stund med denne:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Åjaaa,denne var deilig! Råååsa er fint det!!

    SvarSlett
  3. Nydelig LO, flott med blondekanten. Sukkersøte farger passet jo bra til det bildet :)

    SvarSlett
  4. passet bra med så mye søt pynt til sukkeret ;-)
    lekkert med blondekant da. stilig med den gjemte bølgepappen.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Du er så flink Grethe!! Er en fryd å se på alt du lager!! Kjempeflott LO!!
    Obs..var visst pålogget med husbloggen..men nå blir det rett:)

    SvarSlett
  7. du er knallgod. jeg kan tenke meg at den blonden var en liten tolmodighetstest:):) men du klarte den,lekkert:)

    SvarSlett