onsdag 19. mai 2010

Et bryllupskort til...

Jeg satser tydeligvis på at det er opptil flere som skal gifte seg til sommeren, for i går laget jeg enda et bryllupskort. Jeg har hatt noen enormt glitrende papirer fra Creative Imaginations liggende en god stund nå. De kunne rett og slett ikke bli til noe annet enn nettopp bryllupskort.

Papirene var egentlig tiltenkt min søsters bryllupsbilder, men de var nok hakket mer glitrende enn jeg hadde sett det for meg da jeg bestilte dem... Men kort kommer godt med


Jeg har brukt to av mine Martha Stewart puncher på dette, i tillegg har jeg brukt SpellbinderDies (labels ettellerannet), Stepelgledebryllupsstempel, og blomster fra Kort og Godt og Storyteller.

Bildet er tatt ute i sola på altanen! For en fantastisk nydelig dag vi har hatt her i Molde i dag!!! Krysser alt jeg har for at dette varer!

2 kommentarer:

  1. Herlig og glitrende Grethe!

    SvarSlett
  2. Så nydelig, klassisk kort du har laget! Alt harmonerte så fint:-) Ønsker deg en fin kveld videre!

    SvarSlett