tirsdag 18. mai 2010

Bryllupskort


Siste av mine treffkreasjoner. Jeg har drevet og fundert på om det skal være noe mer pynt eller et stempeltrykk eller ett eller annet mer på dette kortet, men har nå kommet frem til at det ikke blir noe mer. Det er akkurat slik dette skal se ut. Det er et bryllupskort. Papirene er fra Maya Design. Likte de kjempegodt, og dette er slike papirer som absolutt kan fungere som pynt nok i seg selv.

Godt mulig jeg kommer til å trenge flere av disse.

Ellers har jeg kjøpt meg nytt skjærebrett i dag!! Jeg har kjøpt MM sitt, og har store forventninger til det! Jeg gikk lei av å bytte kniver i ett sett, og håper nå at selvslipende kniv skal gi meg et nytt liv.

Så nå skal jeg scrappe litt før Privat Praksis starter! Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Rent, pent og lekkert kort.
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Det kortet er veldig fint! Prøvde å lifte det etter at du hadde dratt, men synes ikke det ble like fint... Jeg har forresten MM sitt skjærebrett hjemme. Jeg er storfornøyd med det. Har hatt det ca 2 år nå,og har fremdeles ikke bytta kniv :-) Det eneste minuset er at det er litt tungt å dra med seg på treff, men det løser jeg ved å ta med meg et annet! Sett forresten av fredagskveld den 11. juni. Da blir det kveldstreff i Årødalen!

    SvarSlett
  3. Det var et kjempe pent kort! Likte veldig godt sløyfen og arkene. Helt perfekt :)

    SvarSlett
  4. Dette var et virkelig nyyydelig kort! :D

    SvarSlett