lørdag 17. april 2010

Jeg er ikke i Roma altså.

Kom ikke lenger enn til Årø... så var det askestopp. Vi hadde en stund et bittelite håp om å komme oss avgårde i dag, men det skjedde heller ikke. Nå er turen utsatt et halvt år. Så jeg håper da fortsatt på at jeg kommer meg til Roma en gang.

Enn så lenge gleder jeg meg over at jeg i dag fikk brev i posten!! Tjoho! Premien min etter påskekonkurransen kom! Jeg vant et gavekort på 150kr fra papir-hobby. Så nå har jeg bestilt meg noen nye papir!! Gleder meg til de kommer i posten!

Ellers planlegger jeg nå en tur til Familieminner på tirsdag eller noe slikt. Da skal jeg kjøpe meg enda noen nye ark. Gleder meg til scrapping med nye papirer... lenge siden jeg har kjøpt noen, for jeg har jo spart pengene til Romatur, men nå kan jeg med god samvittighet bruke litt!

Ha en strålende nydelig dag!

1 kommentar:

  1. Sukk ja så trist! Ikke noe moro når planer går i vasken...
    Godt at du fikk en koselig brevpost da, godt med noe oppmuntrende:)
    Ha en flott helg likevel:)
    Klem

    SvarSlett