lørdag 3. april 2010

Et Yoda-kort

Jeg lager for mange jentete kort. Dette viser seg å være et problem i møte med alle guttebursdagene. Kan ikke gi bort blomster og blonder da!

Så nå har jeg tatt meg sammen og laget en rekke guttekort. Et av dem er laget med utgangspunkt i skissa til Nordsalten Hobbyklubb. Dette er deres utfordring #4


Papiret jeg har brukt er et ultrakult StarWars papir fra Creative Imaginations. Bokstavene er fra Basic Grey. Og stjernene kommer fra en eske på scrappebordet... hehe... 

Dette kortet vil vel passe til en guttebursdag? 

7 kommentarer:

  1. Dette likte jeg! Ett skikkelig tøft guttekort! Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.

    -DT Wenche

    SvarSlett
  2. Dette var skikkelig tøft. Midt i blinken til en gutt skulle jeg tro :)

    SvarSlett
  3. ejjjj denne var cool.

    10000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring.

    SvarSlett
  4. Åhh! Så superkult guttekort!!! Kjempestilig :-)

    SvarSlett
  5. Dette var kjempetøfft... utrolig stili !!

    tusen takk for at du deltar på NSHK`S utfordring, klem Marielle

    SvarSlett
  6. Stilig kort du har laget!! Et skikkelig guttekort dette, ja...blir nok glad han som får det!!

    Takk for at du deltar på NsHk`s utfordring denne gangen...

    -Gro-
    aka Plundis

    SvarSlett
  7. Kjempe tøft og stilig kort!
    tusen takk for at du deltar på NSHKs utfodring.
    Klem Tone

    SvarSlett