mandag 15. april 2013

Snart konfirmasjoner!!

Og jeg har startet konfirmasjonskortproduksjon! Til Scrap'a'Long sin utfordring.

Tester fortsatt ut fargeleggingen min... Her på Tilda.


Papirene her er fra Papirdesign og Maja Design... Herlige begge to. Den lilla rosen er fra Prima, de andre er Storytellerroser... Og så er roseknuppene fra WOC. Og så har jeg brukt den herlige swirlediesen fra Magnolia...

I går sendte jeg forresten avgårde en bestilling til Bikuben... Snart kommer noen nye dies i posten til meg!! Gleder meg!

2 kommentarer:

  1. Så koselig kort! Jeg venter også på en pakke fra Bikuben....var frista av en del dies der, men handla ingen... Blir spennenede å se hva du har kjøpt ;o)! Klem

    SvarSlett
  2. lekkert kort, og fargeleggingen ser det ut som du har dreisen på :o)
    flott var det.
    klem pia

    SvarSlett