tirsdag 2. april 2013

Bursdagskort

Nok et kort! Denne gangen laget til en spesiell anledning, en venninne har bursdag. 



Jeg satt en stund med en følelse av at nå har jeg overdrevet litt med stæsjingen, så da løste jeg det enkelt... Stæsjet bare enda litt mer. Haha!!

Papirene er fra My Minds Eye. Stemplene fra Stempelglede. Blomstene kommer stort sett fra Kort & Godt.

Alt er lov hos Papirdokkene, og der passer dette inn... 

I dag har jeg FRI!! Digger fridager som kommer rett etter andre fridager! Så da blir det vel scrapping da??

Ha en strålende dag!

5 kommentarer:

  1. Åh for et nydelig kort! Likte så godt rufsingen sammen med de rette linjene og sømmene. Moro du kommenterte fargene på min siste LO. Tenkte akkurat at i går lagde jeg en "ThereseLO" og en "GretheLO" .... Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, superflott oppsett. :)

    SvarSlett
  3. skikkelig lekkert.
    inspirerer meg til å lage noe med det fine stempelet der nå <3
    klem pia

    SvarSlett
  4. Nydelig! Nesten bryllupskort med det nydelige hjertet! Flott med banner og lekkert blomsterpyntet!

    SvarSlett