søndag 3. februar 2013

Scrap that Color -finalebidrag

Jeg laget denne LOen til en konkurranse på scrapping.no.

Herlige farger...


Bildet ble tatt i Cannes, der vi spiste is... Drev en del med det i ferien ser vi av bildene vi har. Synes selv bildet ble litt artig.

Her har vi nok en gang papirer fra My Minds Eye, blomster fra Prima, og perledingser fra Storyteller. Og så digger jeg den lille flasken fra Panduro. Har fylt den med microperler. Hjertet er det Melissa Frances som er ansvarlig for.

Nå skal jeg kose/slække meg og scrappe resten av kvelden, etter en meget innholdsrik helg, der mye dreier seg om bygging og oppussing... TAKK, mamma og pappa!! 

3 kommentarer:

  1. Nydelig! Så herlige farger og så digger jeg detaljen du har laget i høyre hjørne :-)

    SvarSlett
  2. Jepp! Skikkelig herlige farger, herlig bilde også og flott oppsett!
    Ha en fin uke :o)

    SvarSlett