søndag 24. februar 2013

Dagslys Paris

Her kommer min aller aller første Studio CalicoLO!! Jeg virkelig koste meg med kitet mitt i går kveld...

Jeg hadde bestemt meg får å bare bruke ting fra kitet, men la til litt stempelsverte og sytråd... Ellers kommer alt fra kitet.

Historien til LOen går slik: Siste dag i Paris, og vi hadde bestemt oss for å se litt av byen. Vi måtte bare bli kvitt bagasjen først, og tenkte vi kunne sjekke inn tidlig. Men på flyplassen fikk vi beskjed om at det ikke nyttet å komme der med bagasjen før 1,5time før flyavgang. Og det fantes ingen oppbevaringsbokser der. Men de mente ganske sikkert at det fantes oppbevaringsbokser på en av de store togstasjonene... Dette ble en dag med ganske mye tog/undergrunn... Så fire timer etter at vi gikk på første toget ved EuroDisney ser vi her ENDELIG dagslys i Paris...


Og konklusjonen er at jeg synes det var veldig morsomt å jobbe med kit! Gleder meg alt til neste kommer jeg... Og enda finnes det timesvis med gøy igjen i dette kitet!!


Utover det er det gjerne påtide å legge seg??

Dette var månedens LO nr 10! Nå mangler jeg bare ti kort for å nå scrappemålet mitt.

5 kommentarer:

  1. Det er fantastisk at arbejde med kits - jeg gør det stort set altid :)
    Super lækkert LO - og sjov lille hitorie :)
    Hvor er by-stemplet fra?
    Knus Marianne :)

    SvarSlett
  2. Skjønner godt du er fornøyd med kitet - loen ble kjempeflott! Kult med bysiluetten, flotte papirer og masse herlig pynt - likte veldig godt billetteklyngen med søm :o)
    Ha en flott søndag :o)

    SvarSlett
  3. Flott LO! Utrolig stilig det stempelet i bakgrunnen! Kit er kjempe gøy! Det presser en også til å bruke ting som man kanskje ikke ville valgt selv i butikken! Men Studio Calico har jo så mye digg!! Gleder meg til å se mer!

    SvarSlett
  4. Kjempeflott LO. Så mye fint du har brukt på den.

    SvarSlett
  5. love that stamped skyline on your layout !

    SvarSlett