mandag 4. februar 2013

Challenge Me Happy #39

Jeg satser på litt utfordringer i februar... Skal holde hardt å rekke 10+10, utrolig få dager i denne måneden nemlig... Så her er det bare å grave frem morsomme utfordringer.

Og da fant jeg denne hos Challenge Me Happy: White Space.

Her er LOen min...


Bildet er fra en vakkert, vakkert sted vi besøkte i sommer. Inni den hytta befinner Arnstein seg. Digger taket, skulle gjerne hatt et slikt.

Her har jeg brukt en del restepapir, og så har jeg brukt mye blomster fra Prima. Blingen er fra Papirdesign. Og så har jeg splættet litt med Distress.

Jeg ser at jeg gleder meg til lenger dager og mer dagslys. Og siden det nå alt er februar, så er det jammen håp!! SNART VÅR!

Ha en strålende kveld!

5 kommentarer:

  1. Så flott oppsett og fine farger!
    Gleder meg til scrappekveld igjen snart! Denne utfordringsbloggen må jeg henge meg på.... Natti natt!

    SvarSlett
  2. Flott oppsett og flotte farger som fremhever bildet og som drar frem det lille "røde" i bildet :o)
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  3. Flott LO, kjempefint pyntet. Pynten fremhevet bildet veldig bra. Og for et nydelig sted. Jeg gleder meg også til vår nå. Det nærmer seg heldigvis. :)

    SvarSlett
  4. Oh, this is awesome. I love your placement and the little extra detail over to the right. My favourite part is how you did your title. Thanks for joining in the challenge!

    SvarSlett
  5. Beautiful!! Love the flowers, layers and your handwritten journaling!! Thanks for playing along with us at CMH!!

    SvarSlett