tirsdag 14. februar 2012

Scrap The Girls

Jeg fant akkurat en ny morsom blogg! Første gangen jeg løser en oppgave her. Bloggen heter Scrap The Girls, altså baaare for jenter.

Der fant jeg følgende utfordring: Turkis, Love i tittelen, Chipboard.

Det resulterte i denne LOen. Snuppa mi!


I just found this challengeblog; Scrap The Girls! And for this fun challenge: LOVE in the TITLE
TURQUOISE as the DOMINANT COLOUR and
CHIPBOARD, I made this of my beautiful girl.

Didn't finish the journaling, but working on it!

Og så vil jeg takke for alle koselige hilsener i bloggen min! Så koselig og inspirerende å få kommentarer!!
Strålende uke!

11 kommentarer:

  1. Nydelig, nydelig, nydelig!! Digger disse papirene og fargene er knallfine!Så mye flott og herlig dilldall du har fått på her. Den store blomsten der kjempelekker. Har den selv og sparer den til en "special occasion"... :-) Ha ei fin uke Grethe. Klem

    SvarSlett
  2. Skikkelig nydelig LO, fine farger og flotte papirer du har brukt. Nydelig bilde og pynt.
    klem :)

    SvarSlett
  3. Alldeles nydelig Grethe. Alltid så koselig å stikke innom bloggen din for masse inspirasjon. Skulle ønske jeg kunne scrappe slik som deg. Jeg er jo helt håpløs. Ønsker deg en fin uke.

    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Åhh, så lekker denne ble :) Søte snuppa di da :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Så flott denne var!! Spennende oppsett, herlige farger - og så flott bilde:)

    Håper du får en fin dag:)

    SvarSlett
  6. Denne likte jeg! Nydelig den turkisfargen asså - og så fint med de revne kantene.

    SvarSlett
  7. I like the colors and design and I also love to stitch:), thank you so much for joining my challenge at STG! best regards!

    SvarSlett
  8. Beautiful layout! I love your layering of papers & that chipboard! :)

    SvarSlett
  9. Gorgeous layout, love the design and the stitching!

    SvarSlett
  10. Love all the layers and such a sweet photo. Beautiful work! :)

    SvarSlett