fredag 17. februar 2012

Å bruke opp restepapir...

Jeg har skrekkelige mengder med restepapir. Og nå er systemet så dårlig at jeg knapt finner frem i det. Så de siste dagene har restene blitt brukt opp med det samme!

Her er tre kort jeg har laget med rester... et i 6*6 og to minikort. Så greit å ikke måtte stappe enda mer rester ned i den boksen... (eller var det DE BOKSENE? husker ikke...)


Dette første kortet er 6*6. Her har jeg også brukt washitape, limt på bazill og så stanset ut med en magnoliadies. Bostavene er et alfabet fra Tim Holtz, gjort på samme måte. Blomstene er fra Prima og Petaloo.


Her er to minikort. Papirene er altså fra Magnolia. De store rosene har jeg kjøpt hos WildOrchidCrafts. De små også tror jeg... Ellers litt osteklut, perlebånd fra Prima, Chipboarden er jeg ikke helt sikker på hvor den kommer fra.




Neimen, her dukket jammen et fjerde kort opp! Da har jeg altså laget 5 kort av to mønsterark og litt kartong! *fornøyd* Restekortene er pyntet bare på to eller en side...


Ønsker alle en super dag! Her gjør vi oss klar til vinterferie. Det skal bli deilig!

5 kommentarer:

  1. Kjempesøte! Flink du er :)
    Ønsker deg og familien en flott ferie :)

    SvarSlett
  2. Så flotte disse ble...En god idé! God ferie til alle sammen! Hils gjengen.

    SvarSlett
  3. Flotte kort av resteboksene jaaa.
    God ferie og jaaaaa jeg vil gjerne sitte sammen å scrappe.

    SvarSlett
  4. Så nydelige kort du har lagd. Kjekt å få brukt alt av papiret på en gang. Ellers så har jeg et tips til restebunken, sorter de i fotolommer og A4 lommer. Det har jeg gjort og det er mye enklere å finne de man skal ha.
    klem :)

    SvarSlett
  5. Nydelige kort og en veldig god ide med tanke på å bruke opp restepapirene. Vet om flere som burde gjøre det... :-) Ha en fin ferie!!

    SvarSlett