søndag 5. februar 2012

Det snør, det snør...

Det er tid for ny utfordring hos Scrappekammeret, og denne gangen har vi latt oss inspirere av SNØ! Dere kan lage hva dere vil, jeg endte med å lage en bursdagstag... Her fikk jeg brukt min herlige MS-snøkrystallbord. Jeg har også stemplet en snøkrystall som jeg har embosset, den viser kanskje ikke kjempebra på bilde, men den er der!



Håper mange har lyst til å bli med på utfordringen, dere kan nemlig vinne en kjempeflott MS-punch fra Papirloftet!! Frist er 20.februar kl 22.00.

Ha en super scrappekveld!


6 kommentarer:

  1. Denna va superflott. Den blonden passa så fint og nydelige farger. Likte denne ja. Klem

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Helt nydelig tag du har laget, flotte farger:-)

    SvarSlett
  4. Kjempelekker! Vinterlig, men fargerik :)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  5. En nydelig tag Grethe! Digger fargene :-) Ha en herlig dag, klem.

    SvarSlett