mandag 31. oktober 2011

Mandagsfri, gull og andre godsaker...

Jeg har fri i dag! Digger fri på mandager. O lykke!

Ellers fikk Molde gull i går. (Fotballgreier...) Jeg er ikke verdens mest ihuga fotballsupporter, men heller ikke jeg er uberørt av dette. GRATULERER!!

Jepp. Da kan vi gå over til scrappingen! Jeg har nemlig laget en LO til She's so cute 17! Skulle legge den ut i går, men bildene var altfor uklare, men nå har jeg fått tatt nye. Irriterende med denne høsten/vinteren, altfor dårlig lys på ettermiddagen!

Her skulle vi scrappe etter en skisse, og det skulle være om oss selv. Jeg fant noen litt morsome bilder som mannen har tatt, og stæsja på med blomster, mist og kos.


Her har jeg brukt port-maske fra Prima. Lyktestolpen er stempel fra StampersHeaven. Papirene er rester, sommerfuglen er stanset ut med dies dra QK.


Blomstene er bare Prima, og det er de krystallene også.


Nå skal jeg nyyyte resten av mandagen! Skal ikke se bort ifra at det blir litt scrapping! Men nå skal jeg først til byen og bli med på nyåpning av Inspirerende Hobby! Ny butikk! Det var jo de som satte meg igang med scrappingen, så dette blir gøy!

Ha en super dag!!

10 kommentarer:

  1. Rålekker med herlige detaljer :)
    Morsomme bilder da!
    Tenkte jeg skulle lure meg på åpningen i lunsjen, men ble hjenmme med sykt barn i stedet :s

    Kos deg!

    SvarSlett
  2. Så stilig layout ! herlig bilde og herlige farger du har brukt sammen !
    Tusen takk for at du ble med på min utfordring!

    klem

    SvarSlett
  3. Rålekker Lo du har laget her, nydelige farger og så fint pyntet ;-)

    SvarSlett
  4. I LIKE!!! Så utrolig kule bilder og all digge-pynten!! Herrrlig!
    Ha ei flott uke :-)

    SvarSlett
  5. Super tilig LO! Herlig vri over bilene og lekkert med pynt orange og jordfargene! :) Klem

    SvarSlett
  6. lekkert pyntet og morsomme bilder og kul tittel.
    flott misting.
    digger hele LOen.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  7. Så kule bilder
    Elsker både farger og oppsett her.
    Nydelig pynting.

    SvarSlett
  8. WOW sååå stilig LO du har laget! Lekre farger og digger oppsettet!!
    Ønsker deg en super helg!!
    --klem--

    SvarSlett
  9. Utrolig kule bilder, og ikke minst pynten! Du er så flink!

    SvarSlett