onsdag 29. desember 2010

God romjul alle sammen!!

Håper alle koser seg og nyter dagene. Vi har jo styra så fælt for å komme hit, så nå gjelder det å kose seg!



Vi koser oss iallefall! Hadde en veldig fin julekveld. I romjula har vi hatt besøk, vært på besøk, juletrefest, spist, spilt spill, testet nye julegaver, aka i bakken, og i dag ble det også skitur på småguttene! Einar fikk ski på beina for aller første gang, og Arnstein var på sin første tur siden han ble syk for tre år siden. Begge klarte seg veldig bra, og siden vi stoppet mens leken fortsatt var god så blir det nok snart flere turer også.


I går kveld satte jeg meg ved scrappebordet for å lage noen kort. Jeg manglet bare 6 kort før jeg hadde laget 100 kort i år, og det ville være for dumt å stoppe der... Så da lagde jeg disse minikortene. Var litt lei julepapirer, med disse fra Jack 'n Jill er jo bare herlige!


Så det ble en søt liten serie med bursdagskort. Slikt er jo alltid greit å ha på lur.


Nå skal jeg ta meg en tur på hobbybutikken, det går rykter om romjulssalg, og jeg har fortsatt litt igjen på et gavekort...




Ønsker alle en strålende dag! Tusen takk til alle som har fulgt meg gjennom 2010. Ønsker dere alle et GODT nytt år!

7 kommentarer:

  1. Herlighet.... så mange fine kort du har lagd. 100 kort i år, det er myyyye det....
    Ønsker deg fine romjulsdager videre og ett godt nytt år.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Kjempesøte kort du har laget Grethe! Og gratulerer så mye med 100 kort i år! Det er ca der jeg også ender opp ;) Får håpe det blir like mange neste år ;)
    Scrappeklem ;)

    SvarSlett
  3. God romjul.Så mangen flotte kort du har laget.Jeg har ikke lagt ut så mangen kort,begynte men datt av :-)
    Vi sees vel snart på treff.

    SvarSlett
  4. skikkelig søte kort du har lagd. godt å høre at dere har kost dere i jula, det har vi og.
    ha en flott nyttårsaften. klem pia

    SvarSlett
  5. superlekre kort du lager.....
    ha et flott nytt kreativt år....

    SvarSlett
  6. Så fine kort. Likte så godt fargene. Godt nytt år.

    SvarSlett
  7. Kjempe søte kort du har laget her♥

    Ønsker deg gog dine et godt nytt år

    SvarSlett