søndag 5. desember 2010

Lag et julekort!

I dag er det tid for en ny utfordring hos Scrappekammeret! Og denne gangen vil vi at dere skal lage julekort! Regner med at mange er igang med den jobben allerede! En koselig adventsaktivitet.

Etter at jeg ble ferdig med dette kortet kom jeg frem til at jeg nok vil trenge noen som er litt flatere også... litt enklere å sende i posten. Men noen kort skal jo overleveres personlig, og da gjør det ingenting at de bygger litt...


På dette kortet har jeg brukt nydelige papirer fra Papirdesign! Virkelig koselige papirer synes jeg! Ellers kommer blomstene fra Kort & Godt og Petaloo. Det røde båndet var en liten rest jeg hadde liggende, skulle jammen ønske jeg visste hvor det kom fra.

Håper alle får en kjempekoselig 2.søndag i advent! Og ta gjerne en tur innom Scrappekammeret og delta med julekortet ditt!

4 kommentarer:

  1. Gurimalla, for et lekkert julekort! Helt utrolig stilig!
    klem
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Kjempeflott Grethe.
    God søndag videre.Klem

    SvarSlett
  3. Hvor er dit julekort bare flot!!!

    SvarSlett
  4. Det var et urolig vakkert julekort! Jeg likte veldig godt fargene du har brukt :)

    SvarSlett