torsdag 28. oktober 2010

Lim det!

Hvordan kan egentlig en scrapper klare seg uten lim?? Umulig... Jeg så en gang noen som ble utfordret til å lage en LO helt uten lim, og jeg kan erindre at jeg tenkte det var umulig. Det viste seg å være mulig, men kan jammen ikke ha vært helt lett.


Jeg bruker lim, i mengder. Akkurat nå er jeg nesten tom for min favoritt flytende, og det stresser meg bittelitt.


TJSC har nå en utfordring som handler om lim. I ulike varianter. Ikke så lett å se alle variantene jeg har brukt her, litt av poenget med lim er jo at det ikke skal synes etterpå synes jeg... Men her har jeg altså brukt glue dots, glue dots pop up, glossy accents, zip dry og photo tape.


Når det gjelder kortene så har jeg kastet meg på tree shutter card bølgen. Veldig gøy å lage. Jeg laget først et jeg skal gi bort selv, så ble jeg spurt om å lage tre til en dame som har blitt bestemor til tre på kort tid. Nå er to av dem ferdig, jeg har bare ett igjen... Det ligger ulimt på bordet nå.


Utfordringen til å lage babykort gav meg forresten en helt åpenbar mulighet til å kjøpe disse utrolig søte babystemplene fra Magnolia. Helt til å spise opp! SMASK!


Skulle noen lure på noe, hvor ting kommer fra og slikt, så bare spør... 


Ønsker alle lesere en strålende dag, og benytter også anledningen til å takke og bukke for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen! De betyr masse for meg!


Og så litt herder og ære til meg på slutten! Jeg ble Broggis sin dille denne uka! Tusen takk!

Klem!!

5 kommentarer:

  1. Så nydelige kort du har laget. Jeg er så missunnelig på dere kortscrapppere som tryller frem alle de flotte bretteteknikkene og ikke minst hvor flink dere er til å farge stempler. Og her ble jeg bare sittende å måpe og beundre hele veien. Jeg tipper du får flere bestillinger på disse.
    Tusen takk for flotte bidrag til vår utfordring :)
    Klem Gunn-Elin :)

    SvarSlett
  2. ahhh, for noen lekkerbisker. Elsker dem. Knall flotte fargekombinasjoner og super søte motiver

    takk for dine bidrag=)

    SvarSlett
  3. jeg er veldig enig med gunn-elin her, jeg og misunner hvor flinke dere er til å male trykk.
    noen aldeles nydelige kort du har lagd.
    kommer nok til å bli fornøyd hun som bestilte disse tenker jeg.
    takk for at du deltar. klem pia

    SvarSlett
  4. Så nydelige kort, søte stempel og masse herlige papirer og pynt :)
    Jeg var med på en utfordring i fjor engang, om å scrappe helt uten lim. Det var moro det... :) men så vanskelig å la være å ta etter limtuben og tapen, hihihi...
    ha en fin dag, klem :)

    SvarSlett
  5. Wow, sikke nogle helt fantastiske kort med SÅ mange smukke detaljer :o) Men ikke bruge lim?? Puha, det var svært....

    SvarSlett