fredag 15. oktober 2010

Gjestedesigner hos Thats just so cute!!!

I dag er jeg gjestedesigner hos Thats just so cute! Virkelig en ære å bli spurt, og jeg kosa meg kjempemasse med prosjektet! Og det var jammen morsomt å se DT sine løsninger på min oppgave!

Håper mange vil slenge seg med på oppgaven! Som lyder som følger; Lag en LO der pynten du bruker gjenspeiler den historien du ønsker at LOen skal fortelle. Og skulle du være en kortlager, så lag et kort der pynten viser hvem som skal få det!

Her kommer min løsning på min egen oppgave. Planen min var at LOen skulle vise kontrastene i livet til sønnen min som har hatt kreft fra han var 4,5år til nå når han nettopp fylte syv. Jeg laget LOen akkurat i den perioden da vi skulle avslutte behandlingen, og vi gledet oss over at han nå skulle slippe ut av dette fengselet og få friheten sin tilbake.


Journalingen og overskriften lyder som følger: Kreft har styrt livet ditt i 2,5 år. Fra du var 4,5-7. Nå nærmer det seg slutten, og vi gleder oss alle med deg! Snart får du friheten din tilbake.


Håper mange vil prøve seg på denne... og premie skal det jammen også bli!

Ha en fin dag!


8 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du stiller hos oss :)
    elsker LO'en din :)
    Klem, Anja
    PS: måtte jo og legge meg til som følger her - gleder meg til å se mere av ditt arbeid :)

    SvarSlett
  2. Hei. Har vært på et lite besøk i bloggen din og der var det mye flott å se:-)
    Denne LOen var kjempefin selv med et alvorlig tema.

    SvarSlett
  3. LOen din var virkelig flott og pynten var såååå lekker.
    takk for at du stilte opp som gjestedesigner. oppgaven din var morsom, og utfordrende.
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  4. Så flott LO, flott at du scrappet denne :)

    har en ting til deg i bloggen min :)

    Ha en riktig fin helg, klem :)

    SvarSlett
  5. Hvor er det et fantastisk og stærkt LO!! Og flot, at du blev gæstedesigner - det er helt fortjent - du er virkelig talentfuld :)

    SvarSlett
  6. Nok en både skjønn og meningsfull Lo fra deg! Du er jo veldig flink, så at du ble gjestedesigner er vel fortjent!! Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  7. En utrolig flott LO - synes virkelig du fikk frem det du beskriver. Så bra at gutten din endelig har fått sin frihet tilbake:))

    SvarSlett
  8. Kjempe tøff lo!
    Så bra at han emdelig for frihrtrn sin tilbake! Det fortjener alle barn:)

    SvarSlett