mandag 19. juli 2010

Sommer - det er det vi vil ha!!

Uten tvil. Nå er sommeren godt igang, den kan nok ikke defineres som tidenes mest fantastiske, men litt sol og badeliv har det da blitt. 

Men jeg har leita i bildebunken og funnet et koselig sommerbilde fra i fjor! Det er minstemann i strandkanten på Raudøya. LOen er laget til månedens temautfordring hos scrappehuset.

Dette er hans første møte med strandlivet. Han var ganske forsiktig i starten, men det varte ikke så lenge... Merkelig hvor fort sånne småtasser blir overmodige! hehe


På denne LOen har jeg først malt med crakle paint, så har jeg stemplet og embosset på flere av rundingene. Bak bildet ligger et overlay fra Hambly. Papirene er rester, men jeg tror jeg kan kjenne igjen noe fra Websters og noe fra Crate Paper der... 

Jeg har typisk nok kastet embalasjen fra den palmen så den husker jeg ikke hvor kommer fra, men det er altså en chipboard.


Det eneste som er bra med at sommeren i år er litt grå og trist er at jeg får scrappet en hel del! Og så gleder vi oss skrekkelit til neste sommer!! Da er gutten min ferdig med kreftbehandlingen, og da skal vi ta oss en skikkelig ferietur!

Nyt sommerdagen! og for alle som befinner seg her i Molde; god jazz!

8 kommentarer:

  1. ahhh, denne var utrolig flott, super flott fargekombinasjon. Og knall herlig bilde=)

    SvarSlett
  2. wow så tøft med de sirklene på. lekre farger og et koselig bilde. klem pia

    SvarSlett
  3. Super skønt LO - og hvor er alle de stemplede og embossede cirkler bare flotte :o) Og billedet er også bare rigtig sødt :o)

    SvarSlett
  4. Knallfin LO. Så flott med sirklene og palmen :)

    Det verste med sommeren er mygg og knott. Håpløst utover kveldene her.

    Ha en fin og kreativ uke, klem :)

    SvarSlett
  5. Wow sier jeg bare...Lekker LO Grethe! Du er skikkelig i siget om dagen! Bøyer meg i støvet her jeg sitter i godstolen, knis;)
    Digger rundingene dine, og alle de lekre detaljene! Masser av goddis her!
    Klem og goood jazzyjazz;)

    SvarSlett
  6. Virkelig flott i supre sommerfarger. Likte de stemplede og embossede sirklene

    SvarSlett
  7. Bruker du noen slags kutter til de rundingene? Cuttlebug? Jeg vurderer å kjøpe meg en stansemaskin av noe slag,men vet ikke hvilken,så er egentlig litt ute og fisker etter erfaringer med sånne maskiner...
    Flott LO forresten;)

    SvarSlett
  8. Denne var utrolig lekker!!!
    Så hærlig farger og helt knall!
    Tusent akk for at du ble med på sommerutfordringen vår!!

    SvarSlett