søndag 4. juli 2010

Gratulerer med dagen som var, mamma!

Bursdagsfeiring i dag, og jeg fikk overlevert noen bursdagskort. Store deler av slekta har nemlig bursdag på denne tiden av året.


Dette kortet har jeg laget til mammaen min. Utgangspunktet var restekassa mi, og en skisse jeg fant inne på scrapping.no. Jeg er selv veldig fornøyd med dette, synes det ble ganske spesielt... Og tror mamma ble glad også? 


Det er en stund siden mamma sin bursdag, og selv om vi har møtt hverandre opptil flere ganger siden så har kortet blitt liggende... Vel, heldig for mamma, for i går fikk jeg scrappet en liten gave som kunne følge kortet. Det skal jeg legge ut i morgen, må bare redigere bildene først. Nå skal jeg se Poirot!


Men en liten oppfordring før jeg stikker: Ny utfordringsblogg!! Anonyme Scrappere! Sjekk den ut! Første oppgave kommer på onsdag. Jeg er spent, liker nemlig utfordringsblogger!

4 kommentarer:

  1. Utrolig flott og enkelt kort! Så morsomt med de rullene nederst på arkene!

    SvarSlett
  2. kjempeflott kort. Likte måten du har brukt papirbitene på :)

    SvarSlett
  3. et flott kort, det var så friskt i fargene at det ble et skikkelig "glad"kort.
    klem pia

    SvarSlett
  4. Dette ble kjempetøft!! Så fin måte å bruke restepapir på. Knallstilig med rullekantene nederst!

    SvarSlett