søndag 14. april 2013

Paper Stories - April Sketch

Jeg liker virkelig skissene inne hos Paper Stories... Denne måneden har jeg kosa meg med denne kule skissa!

Jeg har brukt en bildeserie av Idunn og hennes beste venninne. Minstemann på 4 år er fotografen... Ser ut til at de hadde det riktig så morsomt.


Papirene her er fra My Minds Eye. Ellers har jeg brukt litt av en gammel Hambley overlay, Dylusion spray, blomster fra Prima og WOC. Og noen sånne perleranker fra Magnolia (tror jeg...)

Fridag i morgen... hihi... Det skal bli SCRAPPING!!



4 kommentarer:

  1. Den skitseside kender jeg ikke - men vil straks kigge nærmere på den :) Tak for link :)
    Dit LO er blevet super flot - og mindstemanden er da rigtig god til at tage billeder :) :)
    God dag til dig :)
    -Marianne

    SvarSlett
  2. Great photos! Love the fun and colour of this layout. Thankyou for joining us at Paper Stories!

    SvarSlett
  3. Love the splashes and the sewn circles!

    Thank you for playing with us at PaperStories!

    SvarSlett
  4. Just fantastic, love your cheeky photos too ;) Thanks so much for playing along with us at Paper Stories!!

    SvarSlett