onsdag 3. april 2013

Bruk utstansere...

Jeg ble så inspirert av en skisse jeg fant at jeg laget to kort med utgangspunkt i den... Derfor ligner dette kortet mistenkelig mye på kortet jeg la ut i går.



Denne gangen har jeg brukt papir fra Prima. Blomstene er fortsatt stort sett fra Kort & Godt. Stempelet er et jeg kjøpte for skrekkelig lenge siden, det har bare aldri blitt brukt før.

Nordsalten Hobbyklubb utfordrer på å bruke utstansere; punch eller dies. Jeg har brukt dies... Og punch, men det er på innsiden av kortet, så det viser jo ikke på dette bildet... hehe... Skal ta et i morgen og legge det ut i samme tråden. Rett skal være rett.

Nå skal jeg hekle litt.
Ha en super kveld!




7 kommentarer:

  1. lekkert dette og, og herlige farger <3
    klem pia

    SvarSlett
  2. Så flott, likte at det er så enkelt og "ryddig" :)

    Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb denne gangen.

    Klem fra Beate

    SvarSlett
  3. Her var det kommet mange fine kort, ja :)
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Sikke nogle skønne kort, som du har fået lavet :)
    Rigtig god weekend :)

    SvarSlett
  5. Kjempenydelig og så herlige farger da..

    Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb denne runden og håper på å få se mye mer fra deg...

    Klem LindaSS

    SvarSlett
  6. Å så nydelige kort! Liker virkelig godt fargene på arkene!

    SvarSlett
  7. Nydelig kort! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb! Håper å se deg igjen på flere utfordringer.
    Karen Elise :)

    SvarSlett