søndag 13. november 2011

Jeg lager julekort! - liftet Carina!

Her går det i julekort! Det har blitt fire så langt denne helgen... Men siden jeg manglet litt inspirasjon da jeg satte igang i går bestemte jeg meg for å lifte noen. Valget fallt på min Scrappekammer-kollega Carina! Hun lager fantastiske kort, så jeg kan absolutt anbefale å ta en tur innom bloggen hennes!


Papirene jeg brukte på disse to kortene jeg laget er fra MyMindsEye, Lush og Kort &Godt, Beata. Blomstene er fra Storyteller.


Jeg har brukt to puncher fra MF for å lage bordene. På dette over her har jeg også brukt fjær, og jeg svertet kantene med DistressInk Tea Dye.


Her har jeg svertet kanter med Distress Stain, Fired brick. Litt usikker på om jeg var like fornøyd med det. Men må da testes... Stempelet her er fra Storyteller. Og så har jeg brukt bling fra Teresa Collins.

Nå har jeg noen andre julekort som skal gjøres ferdig. Ha en strålende kveld!!

4 kommentarer:

  1. Herlig Grethe!
    Du er flink du:) (Jeg har ikke kommet skikkelig igang enda, men det blir vel etterhvert!)
    Lekkert resultat, som alltid fra deg.
    Ha en fin slutt på søndagen,
    klem klem

    SvarSlett
  2. Lekre julekort i flotte julefarger :)

    SvarSlett
  3. Nydelige julekort, så fine papirer du har brukt.
    klem :)

    SvarSlett
  4. Nydelige kort da , så kult med slikt panel på fremsiden , nydelige farger å herlig stemning i dem =)

    SvarSlett