lørdag 19. november 2011

Jeg ba om en utfordring...

... og det fikk jeg jammen også.

Med utgangspunkt i min ryddige scrappepult ba jeg om en utfordring inne på scrapping. Og så kommer hønerandi og utfordrer meg til å lage vintage herrekort. *dån*


Vel, man kan ikke akkurat være pyse heller, så her var det bare å sette igang! Nå er jeg ferdig, men dagslyset jobber jo litt imot oss for tiden, så bildene er tatt med blits. Ikke akkurat topp, men slik ble det da.

Jeg har laget to stykker. Papirene kjøpte jeg av StampersHeaven på treffet, fantastiske fra graphic45. Ellers har jeg pyntet med metall, brykt en hel del crackle paint og distress ink.



Og jeg er egentlig ganske fornøyd. Verken herrekort eller vintage er vel det jeg holder mest på med, og med det utgangspunktet må jeg vel bare klappe meg selv litt på skulderen?

Nå prøver jeg å finne igjen meg selv etter noen dager på seminar, litt mye god mat og sjokolade. Hehe...
Ha en super scrappekveld!

5 kommentarer:

  1. Heia.Du bad om en utfordring jaaaaaa.Og da måtte jeg jo finne noe du kunne bryne deg på
    :-)) Du er jo såååååååå flink.
    Ønsker deg en god helg.Klemmm

    SvarSlett
  2. Men glemte å si at du løste oppgaven med glans .Bare klapp på skulderen du ;-)

    SvarSlett
  3. Ja dette fiksa du supert! Supertøffe kort! Klem

    SvarSlett
  4. De var kjempeflotte. Den utfordringen klarte du med glans.
    klem :)

    SvarSlett
  5. Lekkert! Du er så flink på alle scrappstiler!
    Klem/
    Ulrika

    SvarSlett