mandag 23. mai 2011

moment in time

Satt og hørte på One moment in time mens jeg laget denne LOen, og plutselig hadde det blitt tittelen på LOen også. (Hørte ikke på den hele tiden altså...)

Bildet ble tatt en dag da jeg, min eldste og min yngste var på tur rundt vannet på Skaret. Jammen litt usikker på hvor resten av gjengen var den dagen.

LOen ble laget etter siste Skissedillaskisse, men rakk visst ikke å levere. Slikt skjer.



Litt restepapirer brukt her, og så mine siste Primainnkjøp. Blomstene. Papiret med tekst på er fra October Afternoon, kjøpt på nettet, og jeg hadde bare sett den andre siden. Så stor var overraskelsen da denne herlige teksten dukket opp! Må jammen kjøpe flere av dette tror jeg, for dette kommer jeg til å bruke hver eneste lille cm av!

Nå sitter jeg og venter på at LITT store mengder glossy skal tørke, så da får jeg vel bare gå i vaskekjelleren så lenge.

Ha en strålende dag! Det planlegger jeg, for jeg har FRI!

6 kommentarer:

  1. Så koselig denne var! Enig med deg, arkene var kjempelekre, morsomt med tekst som passer akkurat :)
    Ha en fin fridag, klem :)

    SvarSlett
  2. Ja dette var en herlig LO med bilde av to skjønne søsken. Flott med søsken kjærlighet. Og arket med teksten på var kjempe kult! Kul LO! Klem

    SvarSlett
  3. en flott LO. kult med søm.
    og ja, av og til glemmer en å levere innen fristen, men uansett vant du for LOen har du jo ;o)
    ha en flott uke. klem pia

    SvarSlett
  4. Kjempefin LO og koselige bilder. Flott pyntet som alltid :)

    SvarSlett
  5. DIGGER all sømmen på denne! Nydelig side med flotte bilde;))

    SvarSlett
  6. Så utrollig flott LO. :D :D
    klem fra Karianne

    SvarSlett