mandag 9. mai 2011

LONDON!! - og scrapping...

Jeg har vært i London! Som vi digger ferier, fridager og det å reise bort! Jeg har rett og slett vært på dametur, sammen med min fantastiske datter, en venninne og hennes datter! Og vi har hatt det strålende!! Man får jo liksom ikke gjort hele London på fire dager, men ganske mye, og når været er bra er det uansett bra å være på tur!

Nå er vi altså hjemme igjen, koffertene er tomme, og jeg konstanterer at jeg ikke har kjøpt en eneste liten scrappedings... Mystisk.

Men ser ut til at jeg har hatt noe liggende uansett, for jeg har fått scrappet i dag likevel.



Men ikke denne LOen. Den ble til før jeg dro, og nå måtte jeg virkelig lete litt for å finne tilbake til hvem som hadde utfordringen liggende.

Det var ScrappeHuset. Jeg har scrappet en Kaptein Sabeltann-sang, og brukt følgende strofe; Så heiser vi flagget med et høyt HURRA! Passet jo kjempebra til fjorårets 17.maibilder.

Papirene er rester, jeg kan skimte noe fra 3ndy der...



Pynten er blomster fra Prima, ebay og Kort & Godt, washitape og i tillegg har jeg brukt pyntenåler og selvproduserte perleranker!


Nå må jeg finne senga, for i følge mannen kommer det en dag i morgen også.

Natta! Ønsker deg en virkelig strålende uke!

8 kommentarer:

  1. kjempefin 17. mai LO. likte godt det du hadde gjort rundt journalingen.
    klem pia

    SvarSlett
  2. Så hærlig!!! digger de perlegreinene du har laget! De er så kjekke!
    Takk for at du ble med på vår ScrappSangen-utfordring! KANON!!

    SvarSlett
  3. det var en kjempelekker LO! 17.mai bilder syns jeg er utrolig vanskelig å scrappe, men du klarer det jo mesterlig :D

    SvarSlett
  4. Herlig, herlig! Elsker de klare fargene mot kraftbakgrunnen - det ser så lekkert ut! Flotte perleranker du har laget, og det er ellers også en masse andre nydelige detaljer her :)

    Takk for at du lot deg utfordre av oss!

    SvarSlett
  5. wow, de perlerankene var bare superlekre!
    fargene her er også helt knallflotte, og tilsammen er dette en herlig-herlig 17.mai LO
    takk for et flott bidrag til oss i ScrappeHuset
    -ha en fin fin dag videre

    SvarSlett
  6. Så lekker!! Digger det røde på denne:)

    Takk for at du deltar hos oss:)

    SvarSlett
  7. Denne var kanonflott- likte den kjempegodt!!

    Takk for at du ble med på utfordringen....

    HA en fin kveld.....

    SvarSlett
  8. En frisk og fresh 17.mai LO dette. Herlig med alle de grønne detaljene. De perlegreinene var bare NAM!!!

    Takk for ditt flotte bidrag! :D

    SvarSlett