torsdag 11. august 2011

Kan i ta en is?

Tenk, i dag er det sol! Helt utrolig. Deilig og varmt også, så nå skal jeg sitte på verandaen og lese et scrappeblad! Mmmm....

Jeg laget denne LOen til denne ukens Skisse-O-Mania. Tusen takk for alle stemmene! Denne uka vant jeg! Så gøy!


Her på denne har jeg brukt litt ymse som jeg fant. Mesh, Dottie Ann, hyssing, litt ting jeg har stanset ut selv... Knapper.


Spør om det er noe du lurer på. Her kaller solen, så jeg tror ikke jeg skal finne frem flere produsentnavn.

Ha en strålende dag, og NYT sola om du er så heldig å ha det du også!

6 kommentarer:

  1. Ja!!! Selvfølgelig skal han få en IS ;0)
    Førr et hærlig bilde + LO (nydelige farger) Skjønner godt at du vant med denne ;0)

    Ha ei flott helg!

    Klem fra Kongleland

    SvarSlett
  2. En skikkelig herlig og fargerglad side. Flott oppsett. Gratulere med seieren :-)

    SvarSlett
  3. tøff LO i herlige glade farger.
    digger knappene og meshen.
    klem pia

    SvarSlett
  4. Grattis med seier! :) Kjempetøff LO og herlige farger!! Nå skal jeg nyte sola og den siste feriedagen!! :) Snakkes neste uke???

    SvarSlett
  5. Grattis med seieren! Dette var en fargerik og herlig lo:) Masse flotte detaljer.

    SvarSlett
  6. Gratuerar med seiern! Skønner godt att du vant med den her! Fargerik LO med herlige detaljer!
    Klem/
    Ulrika

    SvarSlett