fredag 5. august 2011

Kammerpikenes sommerbilde

Vi i Scrappekammeret har hatt en liten ferie. Nå er ferien over, men forhåpentligvis ikke sommeren. Derfor har vi denne gangen funnet frem et sommerbilde som vi vil at dere skal bli inspirert av.

Jeg har laget denne LOen. Jeg ble inspirert av sommerstemningen, fargene og sommerfuglene på bildet.

Vi fikk denne gangen hvert vårt stempel fra Minne-hjørnet. Jeg fikk et sommerfuglstempel, og det passet virkelig supert inn. Jeg brukte stempelet først til å embosse med hvitt embossingpulver på bazzillen. Så stemplet jeg på mønsterpapir og klippet ut sommerfuglene og brukte de som pynt.

Sommerfuglvinger på snuppa mi ble det også.

Pynten ellers på LOen kommer fra litt ymse steder. Utklipte blomster fra et Primapapir tror jeg, blonde fra en venninne. Prima halvperler, selvlaget blomster.

Kanten rundt LOen er laget av sommerfugler stanset ut med en Martha Stewart punch som jeg så har sydd fast!


Håper du vil være med og leke med oss i Scrappekammeret denne måneden. Gleder meg til å se hva du lager.

Ha en strålende dag!

4 kommentarer:

  1. Noe så lekkert Grete, en herlig LO!! Nydelig pyntet, herlige detaljer og sommerstemning i bøtter og spann :)

    Ha en fin helg, klem

    SvarSlett
  2. Grethe, den är heeeelt underbar!! Så mycket fina detaljer.... Wow, wow, wow!!

    Hoppas du haft en skön sommar och att allt är bra med er! Nu ska det blir skönt med lite pysselhöst, eller hur? Ska bli så kul att se vad du hittar på för något!

    Kram
    Linda

    SvarSlett
  3. Kjempeherlig Grethe! Digger detaljene og alle sommerfuglene. Synes kanten rundt var veldig søt :-)

    SvarSlett
  4. Superherlig sommar layout! Lekkert med de embossade sommarfuglarna og så fint pyntad!
    Klem/
    Ulrika

    SvarSlett