mandag 17. januar 2011

Med blomster og tape

Jeg var visst skikkelig i utfordringssiget her... Så nå slenger jeg meg med på en utfordring hos Kreative Krumspring. Første gang jeg er innom den bloggen.

De hadde en utfordring på blomster og tape. Den eneste tapen jeg hadde var en eske med tre juletaper fra Tim Holtz. hehe... Ikke akkurat til vårbilder kanskje? Men denne med PostCard på var jo ikke så veldig julete da, kan sende postkort hele året?


Blomstene er fra Prima, bortsett fra de i bakgrunnen som jeg har sprayet med mist, de er fra Kort og Godt. Misten jeg har brukt er den nydelige fargen Fully Purple. Lekker!

Ellers er bildet av jenta mi som har plukket 2010 sin første vårbukett...

Ha en strålende dag! Jeg har fri, og planlegger å nyte det! Bare jeg snart blir ferdig med husvasken iallefall...

13 kommentarer:

  1. Åh, nå lengter jeg etter våren!!! kjempefint bidrag, ble kult med den tapen!

    SvarSlett
  2. Hei! Velkommen til Kreative Krumspring. Morsomt at du fant veien til oss. :)
    Så frisk og fin i fargene LO'en din er. De blå og grønne tonene mot det hvite minner meg om hvitveis og blåveis. Jeg vil også ha vår - selv om det er en nydelig vinterdag her i dag.

    Takk for et flott bidrag!
    Håper vi ser deg igjen snart.

    SvarSlett
  3. For et koselig bilde! Og LOen din er nydelig; lengter etter våren jeg og. Herlige farger :-)
    Ha en fin uke!
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Så fine farger på bilde og blomster...herlig :-)

    SvarSlett
  5. Så deilig denne var Grethe! Herlige farger, og den gir meg drømmer om vår!!!
    Lekker!
    Klem, og ha en flotters fridag!

    SvarSlett
  6. Skønt LO - igen. Og billedet er bare SÅ dejligt....
    Der ligger lidt til dig på min blog :)

    SvarSlett
  7. stilig LO og tøff tape.
    såååå lekkert med den blomsterbuketten du har lagd som passet såååå godt til bilde.
    ha en flott kveld. klem pia

    SvarSlett
  8. Denne var nyydelig. Likte oppsettet og kombinasjonen lilla/grønt!

    Klem

    SvarSlett
  9. Nydelig bruk av tape, og et flott oppsett.

    Så fint å finne nye deltagere hos oss.

    Gleder oss allerede til neste gang.

    SvarSlett
  10. Nå begynte jeg virkelig å glede meg til våren!!! Kjempefin LO!!
    Vi sees neste fredag!! :)

    SvarSlett
  11. Så nydelig LO. Passet fint med den tapen der :) Nydelig pyntet og et herlig bilde.
    klem :)

    SvarSlett
  12. Så flott!
    Tapen passet jo veldig bra, og så lekkert det var med blomstene som tar igjen blomstene på bildet:)

    SvarSlett
  13. Du er vår favoritt. Sjekk Kreative krumspring

    http://kreative-krumspring.blogspot.com/

    SvarSlett