søndag 25. april 2010

bloom, grow

På tide med en ny LO av min nydelige Idunn. Denne har jeg laget med utganspunkt i denne ukes skissedillaskisse. Jeg liker så godt dette bildet av henne, så det passet godt å bruke to helt like.

Papiret er fra Imaginisce, et av mine favorittark, og nå er jeg snart tom!! (Men jeg har heldigvis igjen noen av de andre i samme serien fortsatt...) Ellers kommer chipboarden fra Maya Road, den er malt med gesso og et strøk Distress crackle paint (clear). De store rosene er Prima og de små har jeg kjøpt hos Papir-Hobby. Alfabetet er Magnolia dra QuicKutz.

Takk for besøket! Og nyt våren!!

7 kommentarer:

  1. Kjempefin, herlige farger og skjønn jente! De små kronene var så morsomme, er det puncher?

    SvarSlett
  2. Enig, denne var kjempeflott!
    Lekre farger og et nydelig bilde!
    Lekker font på alfabetet.
    Ha en deilig søndag,
    klem

    SvarSlett
  3. Kjempefin LO. Fint bilde. Søte kroner du har brukt.
    Ha en flott dag ;)

    SvarSlett
  4. spreke farger! Elsker sånne ferger sammen, skulle gjerne brukt det mer selv!

    Takk for bidrag!!!

    SvarSlett
  5. Nydelig Grethe! Herlige sommerlige farger!

    SvarSlett
  6. Kjempefin LO og veldig fint bilde!!

    SvarSlett